گندم امروز تبریز موجب آتش سوزی یک نانوایی شد

اغلب از روش خط معمولی استفاده می شود. برای به دست آوردن شاخه های یکنواخت، باید عمق کاشت مناسب را انتخاب کنید. برای خاک سنگین، این رقم 1-2 سانتی متر است، برای مرطوب و کشت 3-4، برای سبک 6-8 سانتی متر است.

مراحل رشد گندم امروز تبریز زمستانه به شرح زیر است: جوانه زنی، پنجه زنی، ساقه دهی، خوشه دهی، گلدهی و رسیدن. مرحله اول در شرایط عادی از 15 تا 25 روز طول می کشد. ظهور دوستانه نهال ها در دمای 12-17 درجه سانتیگراد مشاهده می شود و رشد شدید در 20-25 درجه سانتیگراد رخ می دهد.

مرحله پنجه زنی گندم زمستانه پس از تشکیل 3 تا 4 برگ شروع می شود. این گیاه دارای ریشه های گره ای و شاخه های جانبی است. این فرآیند در بهار یا پاییز در دمای 6-10 درجه سانتیگراد شروع می شود.

زمانی که رشد گندم کند می شود. اگر کودهای نیتروژنی به خاک اضافه شود، پنجه زنی افزایش می یابد. گلدهی گندم زمستانه 2 تا 3 روز پس از سنبله شروع می شود و معمولاً یک هفته طول می کشد.

در مرحله رسیدن، تشکیل و پر شدن دانه اتفاق می افتد. طول مدت این مرحله به شرایط آب و هوایی بستگی دارد. در طول خشکسالی، روند تسریع می شود و در هنگام بارندگی سرعت آن کاهش می یابد.

معمولاً مراقبت شامل 3 روش است: بسته بندی، سخت گیری و محافظت. بسته بندی پس از کاشت با فشرده سازی خاک، تماس بذر با خاک را بهبود می بخشد، از دست دادن رطوبت را کاهش می دهد و ظهور یکنواخت نهال را تضمین می کند.

این روش در هنگام بارندگی و در خاک های رسی استفاده نمی شود. در اوایل بهار برای سست کردن خاک استفاده می شود که باعث بهبود هوادهی و جلوگیری از جوانه زدن علف های هرز می شود.

حفاظت از بذر به معنی درمان با ترکیبات صنعتی است: علف کش ها، قارچ کش ها، پانسمان های بالا، فرآوری گندم زمستانه یک مرحله اجباری مراقبت است. از علف کش ها برای کنترل علف های هرز استفاده می شود، آفات با حشره کش ها از بین می روند. قارچ کش ها، در صورت لزوم، بیماری های باکتریایی را درمان می کنند.