گل محمدی در کاشان باعث کاهش قیمت طلا در بازار شد

گل محمدی در کاشان و گیاهان به لطف گاز بسیار گران تر هستند.گل ها و گیاهان گران هستند. قیمت گل های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی و باغی بیش از 20 درصد افزایش یافته است.

تقاضا برای گل و گیاه زیاد است، در حالی که به دلیل قیمت بالای بنزین و مشکلات حمل و نقل، تولیدکنندگان گل و گیاه بسیار کمتری عرضه می کنند. قیمت های بالاتر باعث شد.

حراج گل و گیاه رویال فلورهلند در سال 2021 گردش مالی رکورد 5.6 میلیارد یورویی داشته باشد که صدها میلیون بیشتر از سال های گذشته است. در سال 2020، بسیاری از گل‌ها از بین رفتند و تجارت به دلیل شیوع همه‌گیری کرونا متوقف شد و کشور به طور ناگهانی به قرنطینه رفت.

در سال 2021 تقاضای زیادی برای گل و گیاه چه در کشور خودمان و چه در سایر نقاط جهان وجود داشت. استیون ون شیلفگارد، رئیس هیئت مدیره رویال فلورا هلند می گوید: «این به خاطر کرونا است. مردم بیشتر در خانه هستند، در خانه و باغ گل می خواهند.

عرضه و تقاضا قیمت را تعیین می کند و جهت شرکتی را که به صورت روزانه گل و گیاه را حراج می کند و می فروشد، تعیین می کند. حالا تقاضا بیشتر شده بود اما عرضه رو به کاهش بود.

تولیدکنندگان هنگام گرم کردن گلخانه ها از قیمت بالای گاز رنج زیادی می برند و گل و گیاه کمتری می کارند. ون شیلفگارد توضیح می‌دهد: «قیمت گاز باعث می‌شود.

تولیدکنندگان گل تصمیم بگیرند کمتر بسوزانند، به این معنی که در گلخانه‌ها سردتر است، رشد کمتری وجود دارد و بنابراین گل و گیاه کمتری عرضه می‌شود».

در خارج از این دوره به ندرت گلهای ارگانیک تازه در دسترس هستند و باید روی گلهایی با علامت کیفیت تکیه کنید. بنابراین اگر می خواهید ولنتاین خود را با یک دسته گل ارگانیک در ماه فوریه غافلگیر کنید، شانسی ندارید.

گلها را نمی توان در هیچ باغی از دست داد. اما آیا هنوز می توانید گل ها را از میان درختان ببینید؟ انواع گل ها و گیاهان بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است ندانید چه چیزی را برای باغ خود انتخاب کنید. بنابراین، هنگام انتخاب گل و گونه های گیاهی برای باغ خود به خوبی آگاه باشید.

به عنوان مثال، شما گیاهان چند ساله، چمن های زینتی، گیاهان پوشش زمین، همیشه سبز، گیاهان بالارونده، گیاهان مرزی، پرچین، درختچه ها و گیاهان شهد دارید. ما در اینجا تعدادی از انواع را برای شما توضیح می دهیم.