کشف اولین اسباب بازی دخترانه ارزان ملکه در کاخ

تحقیقات در مورد اسباب‌بازی‌ها و بازی‌ها در طول چند دهه گذشته، به‌ویژه در کشورهای آلمانی زبان، عمدتاً نادیده گرفته شده است.

به طوری که تحقیقات عمده‌ای با توجه به فرآیندهای اجتماعی شدن و فرآیندهای آموزشی مرتبط با اسباب‌بازی‌ها و بازی‌ها وجود دارد.

بازی، و به ویژه بازی با اسباب بازی دخترانه ارزان ، یکی از مشاغل اولیه کودکان باقی مانده است و دستخوش تغییر دائمی است.

حداقل به دلیل گسترش و تغییر در صنعت جهانی اسباب‌بازی. پرداختن به اهمیت اسباب‌بازی‌ها به‌عنوان تعدیل‌کننده رفتار بازی و رشد کودک مرتبط با آن، برای علوم تربیتی بسیار مهم است.

در این زمینه، پروژه به این سوال اصلی اختصاص دارد که اسباب بازی ها چگونه ارزیابی می شوند و از چه معیارهایی برای انتخاب آنها استفاده می شود.

باید دیدگاه‌های متفاوتی را در نظر گرفت، از دیدگاه کودک، از دیدگاه متخصصان آموزشی در مؤسسات آموزشی ابتدایی، تا دیدگاه والدین در مورد اسباب‌بازی‌ها.

این پنج دختر هستند که در شهری رنگین کمان زندگی می کنند. یک کافه کیک کوچک، یک استودیوی ژیمناستیک، و یک شهربازی با چرخ فلک اختاپوس صورتی وجود دارد.

فرقی نمی‌کند کدام ست را از دوستان بخرند، معمولاً رنگ‌های بنفش و صورتی در آن گنجانده شده است.

برای اینکه همه هم مشخص باشند: این اسباب بازی دخترانه است؟ همین طور است. در پس این، توجه تولیدکنندگان کاملاً مبتنی بر بازار است.

اگر ست با فیگورهای صورتی برای دختر خریداری کنید، باید ست آبی را برای پسر بخرید. باعث می شود به جای یک مجموعه، دو مجموعه فروخته شود.

اما آیا واقعاً دختران و پسران به اسباب‌بازی‌های متفاوتی نیاز دارند؟ حتی کارشناسان نیز پاسخ روشنی برای این سوال ندارند.

از حدود سه سالگی، کودکان نسبت به جنسیت خود آگاهی پیدا می کنند. در حدود سن پنج یا شش سالگی، آنها درک می کنند که کدام نقش با جنسیت آنها مرتبط است.

یعنی اینکه چه رفتاری برای یک دختر یا یک پسر معمولی است. حداکثر تا آن زمان، بسیاری از کودکان نیز دوست دارند بازی های معمولی دخترانه و پسرانه را انجام دهند.

پس آیا ترجیح دادن عروسک های صورتی و ماشین های آبی ذاتی است؟ نظریه های مختلفی در این مورد وجود دارد.

یکی از آنها در واقع می گوید: تفاوت های هورمونی وجود دارد که باعث می شود پسرها دوست دارند با ماشین بازی کنند و دختران ترجیح می دهند با عروسک ها بازی کنند.

شما آشکارا شک دارید. چه توضیحات احتمالی دیگری وجود دارد؟ در سایر نظریه ها، محیط نقش مهمی ایفا می کند.