چای پاکتی طبیعت که 100 گرم طلا در آن یافت شد

آماده سازی برگ های چای، پس از چیدن برگ های سبز در سبدهای کم عمق یا حصیر پهن می شوند. پس از خشک شدن با دستگاه رول می شوند. سپس برگ ها روی کف یک اتاق مرطوب پخش می شوند.

هنگامی که رنگ برگ ها از سبز به مسی تغییر می کند، آنها را به اتاقی با هوای گرم می برند. در آنجا خشک، سیاه و شکننده می شوند. بنابراین برگها برای استفاده آماده می شوند. سودمندی، چای نوشیدنی خوبی است. ما را سرحال می کند و خستگی را از بین می برد. این یک نوشیدنی رایج در سراسر جهان است.

باغ های چای بسیار بیشتری در این منطقه وجود دارد. چای پاکتی طبیعت در چیتاگونگ نیز تولید می شود. چین، هند، اندونزی و سریلانکا چای زیادی تولید می کنند. در غرب نیز محبوب است. چای ممکن است هرگز جایگاه خود را به عنوان نوشیدنی مورد علاقه در جهان از دست ندهد.

چای یک نوشیدنی بسیار محبوب است. بعد از زایمان سخت، یک فنجان چای می تواند در یک لحظه ما را سرحال کند. بدون شک این نوشیدنی پرمصرف ترین نوشیدنی زمان حال است. تاریخچه چای، طبق افسانه ها، چینی ها چای را حتی در حدود 2700 سال قبل از میلاد می دانستند.

برای هزاران سال به عنوان یک نوشیدنی دارویی در نظر گرفته می شد که با جوشاندن برگ های تازه در آب به دست می آمد، اما در حدود قرن سوم پس از میلاد به نوشیدنی روزانه تبدیل شد و کشت و فرآوری چای آغاز شد.

اولین گزارش منتشر شده از روش های کاشت، فرآوری و آشامیدن در سال 350 پس از میلاد منتشر شد. در حدود 800 اولین دانه ها به ژاپن آورده شد، جایی که کشت در قرن سیزدهم آغاز شد. کشت چای در جاوه تحت حکومت هلند آغاز شد.

هلندی ها دانه ها را در سال 1826 از ژاپن آوردند. در سال 1824 گیاهان چای در ایالت آسام هند کشف شد. بریتانیایی ها چای را در سال 1836 در هند و در سال 1867 در سیلان (در حال حاضر سریلانکا) معرفی کردند. کشت چای در بنگلادش نیز در دوره بریتانیا آغاز شد.