پودر پسته ماده ی اصلی تولید کرم ضد آفتاب است

پسته کند است، حدود 6 سال طول می کشد تا اولین برداشت قابل توجه خود را تولید کند، بنابراین اشتباهات کاشت زمانی که خیلی دیر شده است، تشخیص داده می شود.

وارگاس اولین درخت پسته را در سال 1975 در مزرعه ای در تاراگونا متعلق به موسسه تحقیقات و فناوری غذایی کاتالونیا کاشت. وارگاس اکنون از طریق تلفن به یاد می آورد که اولین مزارع “یک فاجعه” بود.

پودر پسته دارای اهمیت زیادی در بین مصرف کنندگان است و مرغوب بودن کیفیت آن باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

کالیفرنیا، با خاک های عمیق تر، آب و هوای مطلوب و استفاده زیاد از کودها و محصولات بهداشتی گیاهی، می تواند راحت تر از این دایناسورهای گیاهی حمایت کند. با این حال، بدون غذای کافی، این درختان تنومند پسته بسته تولید می کنند.

اگر کشاورز اشتباهی مرتکب شود، زمانی متوجه می شود که 10 سال از دست داده است. دانشمندی در اسپانیا بود که حتی قبل از کوسیرو، پسته را انتخاب کرد: فرانسیسکو وارگاس، کشاورز، که اکنون 77 سال سن دارد و بازنشسته شده است.

این یک بمب ساعتی است. مانند یک دایناسور و یک گاو هستند. چه کسی قرار است اول بمیرد؟ دایناسور یا گاو؟ دایناسور، زیرا به پنج یا ده برابر بیشتر از گاو نیاز دارد.» کوسیرو می گوید.وارگاس اولین درخت پسته را در سال 1975 در مزرعه ای در تاراگونا متعلق به موسسه تحقیقات و فناوری غذایی کاتالونیا کاشت. وارگاس اکنون از طریق تلفن به یاد می آورد که اولین مزارع “یک فاجعه” بود.

روسای او به زودی تصمیم گرفتند روی بادام شرط بندی کنند و با موفقیت زیادی روبرو شدند. انواع بادام ایجاد شده توسط وارگاس میلیون ها نفر فروخته شده است. وارگاس تحسین می کند: «در کاستیا-لامانچا، کوسیرو و همراهانش خود را برای پسته شروع کردند و آنها هستند که آن را به شدت گسترش داده اند».

کوسیرو که بین برج ها و برج های کاغذی در آزمایشگاهش می نشیند، دو ماه قبل از بازنشستگی با حوصله صحبت می کند. «برای من، اول دسامبر، پسته برای همیشه تمام شد.

کشت پسته را می توان تحت مدیریت های مختلف خاک انجام داد. در زمین های خشک سنتی، خاک کشت می شود. به طور کلی یک یا دو گذر عمیق با گاوآهن قالبی یا زیرشکن برای سست شدن خاک و تسهیل ورود آب ایجاد می شود.