مردم مصر از پوست سگ و گربه برای خود خانه می ساختند

آنچه تحقیقات بالینی درباره قیمت سگ می تواند به ما بیاموزد بسیار گسترده می باشد.
وقتی نوبت به تحقیقات بالینی مربوط به مشکلات سلامتی ما می‌رسد، همراهان سگ ما نیز می‌توانند سرنخ‌هایی به ما بدهند و راه‌های جدیدی برای تحقیق باز کنند.

مطالعه‌ای که MNT در اوایل امسال پوشش داد، نشان می‌دهد که سگ‌ها شرایط متابولیک خاصی – مانند چاقی – را با صاحبان خود به اشتراک می‌گذارند.

بنابراین، یادگیری بیشتر در مورد پرورش عروس هلندی نیاز به مطالعه مقالات زیادی دارد.

میکروبیوتای روده سگ ها و اینکه چگونه آنها تحت تاثیر رژیم غذایی قرار می گیرند، می تواند به ما کمک کند تا بفهمیم چگونه می توانیم عادات غذایی خود را به بهترین نحو کنار بیاوریم.

مانند ما، سگ‌ها نیز می‌توانند تومورهای مغزی را به اثرات مخرب مشابهی برسانند، بنابراین یادگیری اینکه چه ژن‌هایی در سگ‌های ما مستعد گلیوما هستند، ممکن است به تحقیقات سرطان برای بیماران انسانی ترجمه شود.

علاوه بر این، یک نوع مسری از سرطان سگ می‌تواند چگونگی شکل‌گیری انواع سرطان موجود در انسان را روشن کند.

سگ‌ها همچنین می‌توانند ویژگی‌های مشخصی از زوال عقل را تجربه کنند، مانند اختلال در توانایی‌های حل مسئله.

پرندگان زینتی نیز مانند انسان ها می توانند به برخی از انواع سرطان مبتلا شوند.

محققان توضیح می دهند که با درک اینکه چگونه وظایف شناختی در این چهارپاها تحت تأثیر قرار می گیرند، ممکن است برای حل معمای زوال عقل در مورد انسان نیز مجهزتر شویم.

دکتر روزالیند آردن، از دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن در بریتانیا، خاطرنشان می‌کند که سگ‌ها یکی از معدود حیواناتی هستند که بسیاری از ویژگی‌های کلیدی زوال عقل را تولید می‌کنند.

او ادامه می‌دهد: «اوه، درک توانایی‌های شناختی آن‌ها می‌تواند برای کمک به ما در درک علل این اختلال در انسان‌ها و احتمالاً آزمایش‌های درمانی برای آن ارزشمند باشد».

لازم است بدانیم قیمت گربه فقط به دلیل اینکه دوستان فوق‌العاده دوست‌داشتنی و اغلب بسیار بامزه‌ای هستند از رقم بالایی برخوردار است.

شرکت آنها همچنین ما را در وضعیت بدنی خوبی نگه می دارد. همچنین، مشکلات سلامتی آنها – متأسفانه اما دوست داشتنی – اغلب منعکس کننده مشکلات ما است.

 

  • منابع:
    1. Dogs: Our best friends in sickness and in health
  • تبلیغات: 
    1. عروسی با استفاده از پارچه مبلی مخمل مادرشوهرش را خفه کرد
    2. بافت ماهی برای وجود جیوه آزمایش شده است
    3. کشف پارچه مبلی مخمل ترک در سیاره ماه
    4. سرکه باعث خوردگی اشیا و فلز می شود