قالب سیلیکونی قلبی موجب بهبود بیماری پیرزنی شد

کاربردهای رایج برای قالب سیلیکونی قلبی علاقه مندان و حرفه ای ها به طور یکسان به قالب های سیلیکونی به دلیل تطبیق پذیری و سهولت استفاده آن ها متکی هستند.

در اینجا چند نمونه از صنایع و کاربردهایی که قالب های سیلیکونی برای تولید محصولات خود می سازند آورده شده است. قالب گیری سیلیکونی در تولید نمونه اولیه و توسعه محصول در طیف گسترده ای از صنایع استفاده می شود.

از آنجایی که هزینه قالب‌های سیلیکونی بسیار کمتر از ابزار سخت برای فرآیندهای تولید سنتی مانند قالب‌گیری تزریقی است، ریخته‌گری در قالب‌های سیلیکونی برای نمونه‌سازی طرح‌های محصول جدید ایده‌آل است.

در حالی که چاپ سه بعدی برای ایجاد سریع قطعات یکباره مناسب تر است، قالب گیری سیلیکونی و ریخته گری یورتان می تواند برای قطعات کوچکتر ایده آل باشد.

تولید رج سریعتر از روشهای تولید سنتی است و برای محصولاتی که حجم آنها کم است یا ممکن است نیاز به تغییر طرح داشته باشد مفید است.

این وبینار را تماشا کنید تا یاد بگیرید که چگونه از چاپ سه بعدی به ریخته گری متوسط به قالب گیری تزریقی تغییر دهید. جواهرسازان از قالب های سیلیکونی سفارشی برای تکرار الگوهای حک شده دستی یا چاپ سه بعدی در موم استفاده می کنند.

به آنها اجازه می دهد تا کار وقت گیر ایجاد الگوهای حک شده با موم برای هر قطعه جدید را کنار بگذارند، اما همچنان به ریخته گری از موم ادامه می دهند.

این یک جهش بزرگ در تولید سریال ایجاد می‌کند و امکان کار کردن ریخته‌گری سرمایه‌گذاری در مقیاس را فراهم می‌کند. از آنجایی که قالب‌های سیلیکونی سطح دقیقی از جزئیات را ثبت می‌کنند.

جواهرسازان می‌توانند قطعاتی با جزئیات آراسته و هندسه‌های پیچیده تولید کنند. مقاومت در برابر خوردگی و غیره اگرچه هزینه بسیار بالاتر  است.

هنوز به عنوان یک عامل تقویت کننده عالی استفاده می شود و به طور گسترده در سنتز محصولات لاستیکی سیلیکونی استفاده می شود . یک رویکرد کارآمد را برای افزایش ردیابی و مقاومت در برابر فرسایش لاستیک سیلیکونی گزارش کردند.