فلفل دلمه ای تند حس بویایی شما را تقویت می کند

به منظور کمک به ایجاد محیط خاک غنی از آلی و زهکشی مناسب برای تولید فلفل، بهتر است 2 تا 4 اینچ از مواد آلی کمپوست شده به خوبی در شش اینچ بالای نمایه خاک گنجانده شود. حفظ مواد آلی خاک در 3 تا 5 درصد به بهبود ساختار خاک، رطوبت، هوادهی خوب و زهکشی کمک می کند.

این اجزاء به ارتقای یک رابطه سالم بین ریشه، خاک و آب کمک می کنند. فلفل دلمه ای تند که معمولاً فلفل دلمه ای تیز نیز نامیده می شود، به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود شناخته شده است. فلفل دلمه ای که در رنگ های مختلف موجود است.

به دلیل اثرات مفید آن در اختلالات مختلف به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است. به ویژه در اختلالات مربوط به سلامت روان. فلفل دلمه ای حاوی ترکیبات زیست فعال مختلف به همراه مقادیر قابل توجهی بتاکاروتنو سایر ترکیبات مشابه است.

در مقایسه با رنگ فلفل دلمه‌ای و میزان محتوای فعال، فلفل دلمه‌ای قرمز دارای بیشترین میزان بتاکاروتن و فلفل دلمه‌ای زرد کمترین میزان بتاکاروتن را داشتند. تمام فلفل دلمه ای دارای مقادیر معادل فعالیت آنتی اکسیدانی هستند.

هنگام استفاده برای پخت و پز، اشاره شد که فلفل دلمه ای از اکسیداسیون اسیدهای چرب ضروری جلوگیری می کند . مطالعه‌ای که روی موش‌ها انجام شد، توانایی آنتی‌اکسیدانی فلفل دلمه‌ای را نشان داد که اثرات محافظتی روی سلول‌های مغز دارد.

ترکیبات شیمیایی موجود در فلفل دلمه ای به طور فعال از اکسید شدن چربی های ضروری در سلول های مغزی که برای عملکرد بهینه مغز ضروری در نظر گرفته می شوند، جلوگیری می کند  آنتی اکسیدان ها ریزمغذی هایی هستند.

کهبیماری های قلبی عروقی، اختلالات عصبی، دیابت و آرتریت نقش دارند  در سال های اخیر، محبوبیت فلفل افزایش یافته است و تعداد زیادی از انواع فلفل در حال حاضر در فروشگاه های مواد غذایی موجود است.

تقریباً همه فلفل ها وقتی کاملاً رسیده اند از سبز به زرد، نارنجی، قرمز یا بنفش تبدیل می شوند. فلفل دلمه‌ای سبز اغلب قبل از رسیدن برداشت می‌شود و تغییرات در بلوغ ممکن است بر محتوای فیتونوترینت‌ها که نقش مهمی در دریافت آنتی‌اکسیدان‌های رژیم غذایی دارند، تأثیر بگذارد.