فروش کاور مبل ژله ای توسط جوان کارآفرین ایرانی در نمایشگاه لوازم خانگی

یکی از معایب مبلمان پنبه ای این است که رنگی را که در نظر گرفته نشده است را نیز جذب می کند. مانند ریختن مواد غذایی، نوشیدنی ها، رنگ ارزانی که در پارچه استفاده می شود و غیره.

برای اینکه از مبلمان در برابر لک و کثیفی محافظت کنیم، از کاور مبل راحتی ژله ای استفاده می کنیم.

مبلمان دارپان پست جالبی در مورد انواع پارچه مبل که اغلب در خانه های هندی استفاده می شود منتشر کرده است و پنبه در صدر لیست قرار دارد.

پشم یک ماده تا حدی غیرمعمول برای مبلمان ساخته شده، مشتقات حیوانی دیگر است و به شدت برای مبلمان لوکس و درجه یک که در رستوران‌های ناهارخوری عالی و هتل‌های 3، 4 و 5 ستاره استفاده می‌شود.

پشمینه، ترمه، پشم آنگورا و پشم شتر برخی از انواع پشم هستند که در مبلمان موجود در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.

در اینجا نمونه ای از صندلی راحتی با روکش پشمی آورده شده است تا به شما نشان دهد که صندلی های پشمی در واقع چقدر زیبا به نظر می رسند.

پارچه پلی استر: این یک جایگزین عالی برای خانواده‌هایی است که بودجه کمتری دارند و به لطف پیشرفت‌هایی که در ساخت آن‌ها ایجاد شده است، تصویر غیرقابل اعتماد و ارزان بودن آن را از بین برده است.

آنها باید با احتیاط استفاده شوند، اما کاناپه هایی که در معرض حرارت زیاد مانند کاسه پاپ کورن داغ و غیره قرار دارند، در برخی موارد آثار یا حتی لکه بر جای می گذارند.

ابریشم: به دلیل هزینه بسیار بالای آن، ابریشم به قدری در مبلمان استفاده می شود و تنها بر روی برخی از قطعات گران قیمت مبلمان اتاق نشیمن و تخته های سر در اتاق خواب قرار می گیرد.

کتانی: اگر تمایل آن به چروک شدن آسان نبود، کتانی در جدول پارچه های عملکردی پیشرو بود. مقرون به صرفه است، نشستن روی آن بسیار راحت است و دارای درجه ساییدگی بالایی است.