عروسک بافتنی با میل موجب نجات جان یک بیمار شد

برخی از مردم فکر می کنند عروسک بافتنی با میل ترسناک هستند، اما من آنها را دوست دارم و همیشه دوست دارم. سینه امید من تقریباً نصف عروسک های دوران کودکی من است، آنقدر دوست داشتم که موهای برخی از آنها مالیده شود.

من یک بچه عروسک دوست و بچه باربی دوست بودم. من حتی چند اسباب بازی بافتنی داشتم که دوست داشتم آنها را بپوشم. سرزمین ساختگی در خانه ما قوی بود، و بسیاری از تغییرات لباس مورد نیاز بود.

وقتی کتاب جدیدمان، عروسک بافتنی من، اثر لوئیز کراتر را دریافت کردم، خوشحال شدم! لوئیز دوست داشتنی ترین الگوهای عروسک بافتنی را خلق کرده است که با لباس ها و لوازم گرانبها همراه است.

عروسک ها بدون لباس بافتنی هستند و شما می توانید انتخاب کنید که کدام لباس، کفش و … را برای آنها ببافید. فقط به جین کوچولو با کلاه‌های زیبا و کیف سگش نگاه کنید. بافتنی بسیار زیبا و سرگرم کننده است.

همه عروسک‌ها از پنبه بر روی سوزن‌های سایز 3 آمریکا بافته شده‌اند و در نهایت حدود یک فوت قد دارند. در اینجا لوئیز است تا درباره این کتاب فوق العاده الگوهای بافندگی اسباب بازی ها بیشتر به شما بگوید!

خوشحالم که دوازده تا آدم کوچولو شایان ستایش را به شما معرفی کنم که می توانند آدم های کوچک زندگی شما را واقعاً خوشحال کنند. فکر می‌کنم همه ما یک عروسک یا یک عروسک یا چیز مشابهی داشتیم که وقتی بزرگ می‌شدیم به عنوان بهترین دوست فکر می‌کردیم.

کسی که با او ماجراجویی کنیم و داستان بسازیم. نکته جالب در مورد پنی، گریس، آنا، رالف و کل گروه این است که آنها پر از شخصیت هستند و دارای ویژگی های زیادی مانند لباس، کیف و کلاه هستند که می تواند بازی را تقویت کند و به سرگرمی اضافه کند.