صابون نمک دکتر خوش رج غبغب صورت را ازبین می برد

یکی دیگر از ویژگی های معمولی این است که می توان از آن برای شستن هر قسمت از بدن استفاده کرد، بنابراین نه تنها صورت بلکه سایر نواحی بدن را نیز شستشو داد.

صابون نمک دکتر خوش رج علاوه بر اینکه یک انتخاب عالی برای پوست ما است، از آنجایی که پارابن ندارد و بسته بندی آن بر خلاف صابون مایع بسیار ساده و بدون بسته بندی پلاستیکی است.

در نهایت باعث ایجاد مقدار کمی CO2 می شود، یک انتخاب عالی برای محیط زیست نیز می باشد. انتشارات صابون مایع محدودیت ها
صابون مایع به طور کامل توصیه نمی شود.

در واقع چندین شوینده وجود دارد که می تواند فوایدی را برای پوست به ارمغان بیاورد، مانند شوینده چند منظوره ظریف بر اساس روغن درخت چای و خواص پاک کنندگی پوست، ایده آل برای پاکسازی و ضد عفونی دست ها و بدن.

صابون جامد با ترکیبات طبیعی از جمله نوشابه و روغن های گیاهی فرموله شده است و باعث خشکی پوست نمی شود، بلکه آن را مرطوب و تسکین می دهد.

از نظر مصرف، ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به صابون مایع دارد. علاوه بر این، برای از بین بردن یک افسانه کلاسیک در مورد موضوع “بهداشت”، باید تاکید کرد.

جامد بسیار بیشتر است زیرا پس از هر بار استفاده در آب شستشو داده می شود و از تکثیر باکتری ها جلوگیری می کند. بعداً سعی خواهیم کرد تفاوت بین این دو را توضیح دهیم، چرا قوام جامد را انتخاب کنید و انتخاب خود را آسان تر کنید!

صابون جامد در مقابل صابون مایع در زمان های اخیر صابون جامد محبوب ترین و ممتازترین صابون است زیرا برخلاف صابون مایع دارای جنبه های مثبت و فواید مختلفی برای پوست ما است.

صابون جامد: چرا آن را ترجیح می دهید؟ با این حال، باید به محدودیت هایی که دارد پی ببرید، در واقع ما در زیر به شما موارد اصلی را نشان خواهیم داد!

صابون مایع عمدتاً از آب تشکیل شده است و بنابراین به مواد نگهدارنده نیاز دارد. بسته بندی که در آن قرار دارد می تواند میکروب ها و باکتری ها را جذب کند.