زنی با مصرف نخود زنجان موهایش را از دست داد

نخود طعم کره ای و بافت خامه ای دارد که می تواند بسیاری از دستور العمل ها را بهبود بخشد. راه های مختلفی برای ترکیب نخود پخته وجود دارد.

برای آسیاب کردن نخود زنجان از یک غذاساز یا مخلوط کن استفاده کنید تا به شکل خمیر در بیایید و به همبرگرهای گیاهی یا کوفته های بدون گوشت اضافه کنید. برای یک میان وعده خوشمزه چاشنی و کباب کنید.

سیر، روغن زیتون و آب لیمو مخلوط کنید تا حمص پخش شود. له کنید و در پخت به عنوان جایگزین آرد استفاده کنید.نخود بوداده و آسیاب شده به عنوان جایگزینی بدون کافئین برای قهوه برای قرن ها استفاده می شود.

این نوشیدنی همچنین به عنوان مارک های تجاری آماده دم در برخی از فروشگاه های مواد غذایی موجود است. مایع نخود را چه از کنسرو لوبیا و چه از پختن لوبیا دور نریزید!

آکوافابا نامیده می شود، مایع غلیظی حاوی ترکیبی از نشاسته و مقادیر کمی پروتئین، با خواص امولسیون کنندگی، اتصال، و غلیظ کننده. در دستور العمل ها به عنوان یک جایگزین تخم مرغ بی طعم و بی بو به خوبی عمل می کند.

برخلاف بسیاری از سبزیجات کنسرو شده، کنسرو نخود ارزش غذایی خود را حفظ کرده و قابل مقایسه با انواع پخته شده خشک است. نخود خشک کامل یا خرد شده برای غذاهای هندی و اسپانیایی عالی است.

بسته به نحوه پخت آنها، ممکن است کمی وقت گیر باشد، اما ارزش آن را دارند! هنگام استفاده خشک، با آبکشی نخود شروع کنید. آنها را یک شب در آب در یخچال قرار دهید تا هضم آنها برای بدن شما راحت تر شود.

بعد از خیساندن، می توانید نخود را به مدت 1.5 ساعت روی اجاق گاز، 3 تا 6 ساعت در آرام پز یا حدود 20 دقیقه در زودپز بپزید. برای تسریع در زمان پخت، می توانید هنگام پختن مقداری جوش شیرین به آب اضافه کنید! 1 فنجان نخود خشک در هنگام پخت 2.5-3 فنجان می شود.