خرما خشک صادراتی موجب تصادف دو قطار باربری شد

نوشیدنی خرما انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند. مصرف شربت خرما می تواند قدرت یادگیری کودکان و دانش آموزان را بهبود بخشد. فیبر موجود در نوشیدنی می تواند به عنوان یک ملین عمل کرده و حرکات روده را افزایش دهد.

مصرف شربت خرما می تواند فعالیت باکتری ها را در دستگاه گوارش افزایش دهد، بنابراین برای سلامتی مفید است. بسته به انواع نخل، انواع بی‌پایانی خرما وجود دارد و انواع بسیار شیرینی نیز وجود دارد.

به عنوان مثال خرما خشک صادراتی یکی از پرمصرف ترین انواع خرما است که معمولا در پخت استفاده می شود و برای به دست آوردن خمیر شیرین له می شود و طعم کاراملی برشته نیز دارد.

خرمای دگلت النور جزو پرفروش ترین خرماهای دنیا محسوب می شود، نرم، نیمه خشک و خیلی شیرین نیست و می توان آن را به صورت طبیعی خورد و یا در تهیه چند غذا از آن استفاده کرد.

نویسنده بیان می کند که خرما حاوی مقدار زیادی فیبر برای کمک به جلوگیری از یبوست است. و می توانید خرما را تمام شب در آب بگذارید و صبح آب و خرمای خیسانده را بنوشید.

خرما حاوی ویتامین A است که بینایی را بهبود می بخشد و به درمان شب کوری کمک می کند، که یک بیماری چشمی است که در سنین پایین ظاهر می شود، زیرا افراد مبتلا می توانند در طول روز به وضوح ببینند، اما وقتی وارد یک میدان تاریک می شوند، بینایی دشوار می شود.

توصیه می شود خرما را در برنامه غذایی روزانه قرار دهید، زیرا بسیار خوشمزه و سالم است. خرما بخشی از بسیاری از دستور العمل های مدیترانه ای است و به عنوان یک ماده در برخی از شیرینی ها استفاده می شود.

کریستینا د لاس اراس، نویسنده در گزارش خود که توسط مجله اسپانیایی منتشر شد، گفت: “کشت نخل در جنوب شرقی آسیا و شمال آفریقا بیش از 6 هزار سال پیش آغاز شد.

سپس به کشورهای دارای درجه حرارت بالا گسترش یافت.” علاوه بر این، کلدانیان درخت خرما را درخت زندگی می نامیدند، زیرا از میوه ها، غنچه ها و بافتن الیاف آن زندگی می کردند.