تفاوت شوینده بیولوژیکی و غیر بیولوژیکی

فرقی نمی‌کند بین مایع لباس‌شویی بیو و غیر زیستی یا بین کپسول‌های بیو یا غیر زیستی و پودرهای لباس‌شویی را انتخاب کنید، ابتدا باید بدانید که هر کدام از آنها چه چیزی را تعریف می‌کند.

شوینده بیولوژیکی چیست؟ شوینده بیولوژیکی مواد شوینده تاژ لباس حاوی آنزیم هایی است که به تجزیه ترکیبات چرب، چرب و نشاسته ای که در برخی از رایج ترین لکه های لباس مانند سس پاستا، روغن دوچرخه و گریس همبرگر یافت می شود، کمک می کند.

این آنزیم‌ها لکه‌ها را از روی پارچه‌ها پاک می‌کنند، آنها را لکه‌برهای عالی و افزودنی بسیار خوش‌آمد به شوینده‌های مواد شوینده سیف لباس‌شویی می‌سازند، و از بین بردن لکه را به یک کار سریع و آسان تبدیل می‌کنند.

شوینده غیر بیولوژیکی لباسشویی چیست؟ شوینده‌های غیر بیولوژیکی مواد شوینده بهداشتی خارجی حاوی این آنزیم‌ها نیستند و می‌توانند در کنار پوست‌های حساس مهربان‌تر باشند که باعث محبوبیت آن‌ها در میان خانواده‌هایی می‌شود که پوست حساسی دارند.

شوینده های غیر زیستی خوب، مانند Persil، همچنان حاوی مواد پاک کننده قوی هستند که اطمینان حاصل می کنند که لباس های شما تمیز و تازه از ماشین لباسشویی بیرون می آیند، فقط ممکن است لازم باشد هنگام شستشو با مواد شوینده غیر زیستی از دمای کمی بالاتر استفاده کنید به خصوص در هنگام شستشو. به خصوص لکه های سخت.

همانطور که می بینید، تفاوت اصلی پودرهای لباسشویی، مایعات و کپسول های بیو و غیر بیو، استفاده از آنزیم ها است.

مزایای شوینده های زیستی بدون شک لکه بری قدرتمند آنهاست. شوینده بیولوژیکی مواد شوینده بدون آنزیم لباس حاوی آنزیم هایی است که آنزیم ها برای از بین بردن سخت ترین لکه ها مانند علف یا بستنی شکلاتی کار می کنند.

  • منابع:
    1. The Difference Between Bio and Non-Bio Detergent
  • تبلیغات: 
    1. با عسل موهای خود را صاف کنید
    2. فرد کار آفرینی که با کمک کارتن خواب ها میلیاردر شد
    3. با استفاده از چرم قد خودتان را بلندتر کنید!
    4. با انار از شر موهای زائد خلاص شوید!