ترشی بندری تند خانگی چرخ شده

ترشی ها از خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین چاشنی های موجود در بازار می باشند. ترشی ها طرفداران بسیار زیادی دارند و از کودک گرفته تا بزرگ سال عاشق آن ها هستند. این چاشنی ها تنوع زیادی دارند و شما مدل های مختلف آن را با مواد اولیه و طعم های مختلف در بازار خواهید دید. ترشی بندری تند خانگی از پر فروش ترین ترشی های موجود در بازار می باشد و تقاضا برای خرید آن ها همیشه بالا است. همان طور که از اسمش هم مشخص است، ترشی بندری مختص شهر های بندری ایران مانند آبادان و اهواز و بوشهر و بندر عباس و سایر شهر های بندری می باشد. این ترشی آنقدر خوشمزه است که تمامی مردم در شهر های خود می توانند آن را خریداری و نوش جان کنند. ترشی بندری خانگی، طعمی بی نظیر دارد و با روش های کاملا بهداشتی تهیه می شود. ترشی های خانگی از طعم و عطر بسیار خوبی برخوردار هستند.ترشی بندری تند خانگی چرخ شده

فروش ترشی بندری

فروش ترشی بندری ترشی بندری هم به صورت کارخانه ای تولید می شود و هم به صورت خانگی. ترشی های خانگی را می توانید به صورت مستقیم از افرادی که آن را در خانه درست می کنند خریداری کنید. ترشی های خانگی گاها در مراکز فروش مختلف مانند سوپر مارکت ها نیز به فروش می رسد و شما آن ها را در بسته بندی های شیشه ای خریداری می کنید. ترشی های خانگی را می توانید با مراجعه به ترشیجات فروشی های سطح شهر و نزدیک محل زندگی تان خریداری کنید.

ترشی لیته بندری به علت پر طرفدار و پر فروش بودن، در سراسر ایران موجود می باشد و خرید را راحت می کند.

برای خرید ترشی بندری کارخانه ای و اطلاع از قیمت آن می توانید به مراکز فروش و نمایندگی های معتبر این محصول و همچنین مغازه های موجود در سطح شهرتان مراجعه کنید. راه دیگری که برای خرید این محصولات و همچنین اطلاع از قیمت آن ها وجود دارد، مراجعه به سایت های معتبر فروش ترشیجات می باشد. شما با مراجعه به سایت های معتبر می توانید انواع فروشنده ها و برند ها و کیفیت های مختلف این محصولات را ببینید، مقایسه کنید، از قیمت آن ها مطلع شوید و در نهایت بهترین را انتخاب کنید و خریداری کنید. خرید آنلاین سبب می شود شما در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و درب منزل خود سفارش های خود را تحویل بگیرید.

خرید از سایت های معتبر، نمایندگی ها و خرید مستقیم ترشی خانگی از تولید کننده های آن باعث اطمینان شما از کیفیت ترشی دریافتی می شود.

ترشی بندری باید با روش های اصولی تهیه شود و بهداشت در حین کار رعایت شود.

سوال مهمی که قبل از خرید هر محصول در ذهن خریدار ایجاد می شود، قیمت آن محصول می باشد. باید بگوییم که قیمت ترشی بندری مانند هر محصول دیگر به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل کیفیت، برند تولیدی، مواد اولیه ترشی، وزن، نحوه بسته بندی و از همه مهم تر نوسانات اقتصادی می باشد. اما شما با مراجعه به سایت های معتبر فروش این محصولات می توانید به راحتی از قیمت این محصولات با خبر شوید.

مواد اولیه ترشی بندری تند، این چاشنی خوشمزه و پر طرفدار بادمجان، تمبر هندی، سرکه، سیب زمینی، سیر، پیاز، هویج، کرفس، گشنیز، ترخون، نعنا، گلپر، نمک، فلفل، زردچوبه و رب‌ گوجه، گل کلم و سیر می باشد.

برای تهیه این ترشی خوشمزه در منزل مراحل زیر را دنبال کنید:

در مرحله اول شما باید تمامی مواد اولیه مانند سیب زمینی، هویج، بادمجان و کرفس و… را خرد کنید. در مرحله بعدی شما باید تمبر هندی را در سرکه قرمز حل کنید و بر روی حرارت بگذارید. دقت داشته باشید که این مخلوط را از صافی رد کنید تا هسته های تمبر هندی جدا شود. در مرحله بعد وقتی که سرکه و تمبر هندی به جوش آمد، سبزیجات خورد شده را همراه با ادویه های مخصوص به آن اضافه کنید و اجازه دهید که بجوشد. جوشیدن باید تا زمانی ادامه پیدا کند که سبزیجات نیم پز شوند. وقتی که سبزیجات نیم پز شدند حرارت را خاموش کنید و صبر کنید تا قابلمه سرد شود. پس از سرد شدن ترشی می توانید آن ها را درون شیشه بریزید و در یخچال قرار دهید تا زمانی که ترشی جا بیفتد و نوش جان کنید.

راه دیگری که برای تهیه ترشی مخلوط در خانه وجود دارد این است که تمامی سبزیجات را خورد کنید و در مرحله بعد فقط سبزیجاتی مانند سیب زمینی و بادمجان که سفت هستند را برای مدت کوتاهی در سرکه بجوشانید، پس از آن تمامی سبزیجات و ادویه ها را را درون ظرف ریخته و مخلوط سرکه سفید و تمبز هندی و رب گوجه را بر روی آن ها بریزید و بگذارید که جا بیفتد. این روش پخت طعم بهتری خواهد داشت اما به زمان بیشتری برای جل افتادن نیاز دارد.

دقت داشته باشید که در تهیه این ترشی حتما از سرکه خالص استفاده کنید، چون در صورت استفاده از سرکه ناخالص ترشی شما کپک می زند.

سرکه را حتما قبل از این که بر روی ترشی ها بریزید بجوشانید و اگر از سرکه کارخانه‌ ای استفاده می کند حتما تاریخ آن را چک کنید تا نگذشته باشد و ترشی شما خراب نشود.

مقدار سرکه باید به حدی باشد که روی سبزیجات را بپوشاند و سبزیجات زیر آن غوطه ور شوند‌.

نکته قابل توجه بعدی این است که شیشه ای که می خواهید ترشی را در آن بریزید، خشک باشد‌. اگر از شیشه خیس و یا کثیف استفاده کنید باعث خراب شدن ترشی ‌و کپک زدن آن می شود و دیگر آن ترشی قابل استفاده نخواهد بود و طعمی بد به خود خواهد گرفت.

ترشی بندری به خاطر سبزیجات مختلفی که در آن وجود دارد دارای ارزش غذایی بالایی می باشد و به عنوان یک چاشنی خوب و مقوی نام برده می شود.

دقت داشته باشید که از این چاشنی بیش از حد استفاده نکنید زیرا باعث ضعف بدنی شما می شود. طبع این ترشی با توجه به مواد اولیه به کار برده شده در آن متعادل می باشد اما استفاده بیش از حد از آن باعث بهم خوردن تعادل بدن می شود و ممکن است دچار علائم مختلف شوید.

دقت داشته باشید که ترشی ها را هیچ وقت با معده خالی مصرف نکنید زیرا باعث معده درد می شود.