به راحتی می توانید با این ترفند یارانه خود را افزایش دهید

شما به راحتی می توانید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام هدف مندی یارانه ها به راحتی از این نوع خدمات بهره مند شوید.

سقف وافل سخت مقاوم

با پیشرفت صنعت ساختمان سازی، گزینه های اجرایی سقف سازه ها نیز پیشرفت چشمگیری داشته است، امروزه برای اجرای سقف سازه های مرتفع از انواع سقف وافل مانند سخت، مقاوم و یا نازک استفاده می کنند که سقف وافل سخت مقاوم در اصل سازه ای مدرن و جدید می باشد که امروزه در سراسر دنیا از آن در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود. قطعا با شنیدن اسم این سقف، به یاد نان و شیرینی وافل می افتید که مربع مربع شکل می باشد، دلیل نامگذاری این سقف نیز شباهت ظاهری به نان وافل می باشد.

خرید سنگ تراورتن

استخراج سنگ تراورتن سفید عباس آباد معمولاً در استان مرکزی و در اطراف شهرستان محلات انجام می شود که از قیمت خرید مناسبی نیز برخوردار می باشد. معدن های خرید سنگ تراورتن ماهیانه حدود ۱۰۰ هزار تن از این سنگ را استخراج می کند. با توجه به تفاوت های متنوع این سنگ و کیفیت مناسبی که دارد، بازه قیمتی متفاوتی داشته است و طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

سنگ ساختمانی گرانیت

امروزه از جمله مصالحی که محبوبیت زیادی در صنعت ساخت و ساز پیدا کرده سنگ ساختمانی گرانیت کف زیبا در تنوع بالا و قیمت مناسب است که نقش بسزایی در ساختمان سازی دارد و به دلیل مزایای زیادی که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

فروش روز سیر

یکی از مهم ترین عرصه صیفی جات ایران تجارت و صادارت سیر می باشد. مجموعه ما با قیمت بسیار مناسب، خرید و فروش روز سیر و محصولات بصرفه برای شما مشتریان گرامی ارائه می کند. امروزه با پیشرفت علم تکنولژی مردم بسیاری به مصرف سیر روی آوردند. نیز سیر خواصیت غذایی و درمانی بسیاری دارد. پزشکان و طب سنتی توصیه می کنند مصرف یک حبه سیر باعث می شود 70 نوع مریضی را درمان کند.