با پد الکلی اریسا با بی خوابی خداحافظی کنید

علاوه بر این، اگرچه کاربردهای بالقوه متعددی برای طیف TP های ارائه شده در اینجا وجود دارد، ما تصمیم گرفتیم تا کاربردهای خاص تخمدان OTP را بررسی کنیم.

این امر تا حدی به این دلیل است که کمبود نسبی در بیومواد در نظر گرفته شده برای استفاده خاص در پزشکی و مهندسی تولید مثل وجود دارد.

علاوه بر این، خواص پد الکلی اریسا به خوبی با پروتکل‌های تحقیقاتی بالینی فعلی برای حفظ بافت تخمدان به عنوان نوارهای قشر تخمدان که حاوی ذخیره تخمدانی سلول‌های تخمک بالقوه، تخمک‌ها هستند، همخوانی دارد.

داربست‌های حمایتی OTP که با بافت تخمدان ادغام شده یا حاوی فولیکول‌های تخمدان جدا شده می‌توانند منبعی از هورمون‌ها برای پیشرفت بلوغ و/یا بازیابی باروری در زنان بازمانده از سرطان که دچار نارسایی زودرس تخمدان می‌شوند، فراهم کنند.

کاغذهای بافت از مخصوص بافت و پلی لاکتیک کو-گلیکولیک اسید تشکیل شده است که یک الاستومر زیست‌تخریب‌پذیر زیست‌پزشکی معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان کامپوزیت الاستومر  از کامپوزیت های که قبلا گزارش شده بود.

زیرا عمدتاً از یک جزء زیست فعال طبیعی، ماتریکس خارج سلولی سلول زدایی خاص بافت تشکیل شده اند. پلیمر که در درجه اول برای کمک به پردازش و جابجایی وجود دارد.

علاوه بر این، بیومواد و کامپوزیت‌های که قبلاً گزارش شده‌اند، نیاز دارند که تحت شرایط اسیدی یا بازی پردازش شود و/یا تحت هضم آنزیمی (برای اهداف انحلال‌سازی) قبل از پردازش به حالت نهایی زیست‌مواد قرار گیرد.

این مراحل انحلال اضافی عبارتند از: نه تنها زمان‌بر و خاص بافت/ارگان است، بلکه به سمت حفظ برخی اجزای بر سایر اجزای دیگر سوگیری می‌کنند.

در نتیجه مواد زیستی نهایی هم در ترکیب و هم ساختار از ماتریس‌های خارج سلولی بافت/ اندام بومی که از آن مشتق شده‌اند حذف می‌شوند.

اگرچه کاربردهای متعددی برای طیف وسیعی از TPهای ارائه شده در اینجا وجود دارد، ما انتخاب کردیم که مطالعات بیشتری را در مورد OTP انجام دهیم زیرا خواص و ویژگی‌های آن به خوبی با حفظ بالینی نوار کورتیکال تخمدان مطابقت دارد.

کاربردهای بالقوه‌ای برای پیوند بعدی فولیکول‌ها یا نوارهای جدا شده دارد. این نوارهای قشر تخمدانی را می توان در تمام سنین بیمار جدا کرد و حاوی ذخیره فولیکول تخمدان باشد.

فولیکول‌های تخمدان نیازمند این هستند که سلول‌های تخمک و گرانولوزا از طریق اتصالات درون سلولی، به‌عنوان یک تجمع سلولی کروی، به هم متصل باقی بمانند تا بتوانند از طریق فولیکولوژنز زنده بمانند و عمل کنند.