با خرید اسباب بازی قطار ریلی بزرگ کودکان خود را به سفر ببرید

مکانیک قطار اوتونی دانش‌آموزان با در نظر گرفتن اثراتی مانند اصطکاک، شکل مسیر و مقاومت هوا، حرکت یک ماشین اسباب‌بازی را که در مسیری با شکل دلخواه در یک صفحه عمودی دوبعدی حرکت می‌کند، تجزیه و تحلیل می‌کنند.

موفقیت و محبوبیت پروژه اصلی انگیزه توسعه پروژه دوم را فراهم کرد. جزئیات ساختار پروژه اسباب بازی، ارزیابی اثربخشی آن، و پیشنهاداتی برای اجرای آن در بخش بحث شده است.

مدل اسباب بازی قطار ریلی بزرگ ارائه شده در این مقاله شامل ترکیبی از چندین اثر برای ترکیب موارد پیچیده‌تر است که ما در نظر می‌گیریم. با این حال، توسعه تدریجی یا حتی جزئی تجزیه و تحلیل در رویکرد مورد به مورد، سناریوی یادگیری مناسب تری را برای دانش آموزانی فراهم می کند.

مهارت های تحلیلی بهتری را در این فرآیند توسعه می دهند. مدل‌های ریاضی و روش‌های تجربی که ما توضیح می‌دهیم، در نظر گرفته شده‌اند.

پایه‌ای را برای مربیانی که می‌خواهند یک رویکرد آموزشی مناسب با اسباب بازی برای دانش‌آموزان خود ایجاد کنند. بسته به نیازهای فردی هر گروه بحث های گروهی و جلسات طوفان فکری به عنوان جایگزینی برای سخنرانی سنتی آزمایشگاهی به کار گرفته می شود.

مجموعه ای از ماژول های آموزشی تعاملی در طول ترم برای تکمیل موضوعات مورد نیاز برای پرداختن به راه حل پروژه از دیدگاه نظری، تجربی و محاسباتی استفاده می شود.

تیم‌ها تشویق می‌شوند تا راه‌حل‌های خود را با شروع تنها با مهم‌ترین ویژگی‌های آموزش و افزودن افکت‌ها در صورت نیاز، به صورت تدریجی توسعه دهند.

برای مثال، ساده‌ترین شکل‌گیری معادلات حرکت ممکن است فقط شامل گشتاور حرکتی موتور و مقاومت الکتریکی مدار باشد. با این حال، با برخی راهنمایی‌های استراتژیک از سوی مربی، دانش‌آموزان به سرعت متوجه می‌شوند.

که راه‌حل بدون گنجاندن عبارت تعدیل‌کننده کاملاً غیرواقعی است، که باعث می‌شود آنها اثرات اضافی مانند گشتاور اصطکاکی یا emf القایی موتور را در نظر بگیرند.