با استفاده از رب گوجه زشک پوست خود را جوان نگه دارید

برخی از تولیدکنندگان قبلاً سعی کرده‌اند رب گوجه زشک را در قالب‌های بسته‌بندی جدید مانند تتراپک، تتراهدرون وارد بازار کنند. اما مصرف کنندگان این نوع بسته بندی را نپذیرفتند. بازار بسته بندی رب گوجه فرنگی کاملا محافظه کارانه است. در حال حاضر محبوب ترین انواع بسته بندی، ظروف شیشه ای و قوطی حلبی هستند. و این روند طبق برآورد ما در 4-5 سال آینده ادامه خواهد داشت.

اما بازار ثابت نمی ماند. آناستازیا سوگرینا، بازاریاب تجاری در هلدینگ پومیدورپروم، در پایان می‌گوید: معرفی رب گوجه‌فرنگی در بسته‌بندی doy-pack به بازار، موفق‌ترین آزمایش تاکنون بوده است، که به نظر ما آینده امیدوارکننده‌ای دارد.

سازنده می تواند بسته بندی طراحی شده برای خریدار را آزمایش کند، یا می تواند حرکت شوالیه ای انجام دهد – به طور هدفمند در رب گوجه فرنگی برای تولید کنندگان مواد غذایی و بخش شرکت کند. آیا کارشناسان ما حرکت، پویایی و چشم‌اندازی را در این زمینه مشاهده می‌کنند؟

اما با قضاوت بر اساس داده های ارائه شده توسط ناتالیا بولسوویچ، مدیر جهت منطقه ای شرکت گاما پلاس، همه چیز چندان ساده نیست. بیش از 50٪ را اشغال می کند و جهت به طور فعال در حال توسعه است: فقط در سال گذشته رشد آن بود.

طبق گفته کارشناسان و فعالان بازار، حجم کل رب گوجه فرنگی موجود در بازار روسیه به نسبت 20/80 تقسیم می شود. از این تعداد 80 درصد رب گوجه فرنگی عرضه و فروخته شده در بسته بندی مصرف کننده بسته بندی می شود.

مستقیماً از طریق کانال های توزیع به مصرف کننده نهایی فروخته می شودسعی می‌کنم رب گوجه‌فرنگی و سس گوجه‌فرنگی را با تفاله‌ای که بعد از «گوجه‌فرنگی در آب خودش» باقی می‌ماند یا با آب گوجه‌فرنگی جایگزین کنم،

بر اساس این فناوری، گوجه فرنگی های خرد شده را تا دمای 85 درجه سانتی گراد تا 97 درجه سانتی گراد حرارت می دهند. در این دما، الیاف ساختاری و آنزیم ها (ساختارهای پروتئینی که در فرآیند هضم نقش دارند) از بین می روند که این امر امکان به دست آوردن خمیر بسیار چسبناک با غلظت کم مواد جامد را فراهم می کند.

چنین کیفیت هایی از رب گوجه فرنگی در تولید سس های مبتنی بر رب گوجه فرنگی مورد تقاضا است. خمیر با ویسکوزیته بالا نیاز به تبخیر اضافی ندارد، مصرف آن در هنگام پر کردن کمتر است که سودآوری تولید سس ها را افزایش می دهد.