استفاده از سیم ظرفشویی چهارشنبه سوری به جای سنگ پا در مالزی

اهمیت تحقیقات هماهنگ کمیسیون تجارت فدرال و کمیسیون اروپا در مورد ادغام در سال 1997 بین متروپولیتن بزرگ بریتانیا و گینس برای تشکیل دیاژو، نمونه ای خاص در بررسی سیاست سفارشی توسط اقتصاددان برجسته و مبتکر مفهوم مشارکت در اقتصاد صنعتی بود.

طبیعتاً، صنعت سیم ظرفشویی چهارشنبه سوری اسکاتلندی و شرکت‌های آن در هر دو خط تحقیق حضور دارند، اگرچه تمرکز یا بر تکامل مارک‌ها و مجموعه‌های برند یا در ماهیت تعامل با رژیم سیاست نظارتی بین‌المللی است.

مقاله من به شرح مفصل تر و معاصر تر از ساختار و سازماندهی بازار اسکاتلندی و اینکه چگونه پویایی تولید و مصرف زیربنای سازمان و عملکرد صنعتی است، باز می گردد.

با قرار دادن تحلیل در پارادایم ساختار-رفتار-عملکرد، البته با یک تاکید بر اهمیت تعامل با محیط سازمانی.اگرچه بسیاری از کشورها را از غلات مختلف تولید می کنند.

اما نام قانونی ” اسکاتلندی” به این معنی است که در اسکاتلند در چلیک های بلوط برای حداقل سه سال از کارخانه های تقطیر واقع در پنج منطقه تعیین شده تولید و بالغ شده است.

برخی منابع صنعتی جزایر را به استثنای Islay به عنوان یک منطقه فرعی مجزا تشکیل می دهند. با این حال،  آنها را در منطقه دسته بندی می کند.

از سال 2005،  اسکاچ به پنج دسته متمایز تعریف شده است: ویسکی اسکاچ تک مالت تقطیر در یک کارخانه تقطیر و باید در اسکاتلند بطری شود.

اسکاچ تک دانه تقطیر در یک کارخانه تقطیر، ویسکی اسکاچ مخلوط ترکیبی از یک یا چند ویسکی اسکاچ تک مالت با یک یا چند ویسکی اسکاچ تک دانه،  اسکاچ ترکیبی مالت ترکیبی از اسکاچ تک مالت که در بیش از یک کارخانه تقطیر تقطیر شده اند و اسکاچ مخلوط دانه ترکیبی از سینگل گرین  اسکاچ که در بیش از یک کارخانه تقطیر تقطیر شده است.