از خمیر دندان پاتریکس می توانید به جای حالت دهنده مو استفاده کنید

موفقیت استفاده از خمیر دندان پاتریکس حاوی فلوراید به حدی بود که رئیس بخش دندانپزشکی ایده ایجاد خمیردندان های حاوی فلوراید با قیمتی مقرون به صرفه برای اکثریت جمعیت کشورهای جهان را مطرح کرد.

چنین خمیری در اندونزی ایجاد و آزمایش شد، راندمان ضد پوسیدگی بالایی را نشان داد، به ویژه در پروژه های کاربردی، مقرون به صرفه بود و اکنون به طور فعال در سراسر جهان تولید می شود.

این خمیر دستاورد بزرگ سازمان جهانی بهداشت است و با کمک روسیه به دست آمده است. بیش از نیمی از جمعیت به نوعی مشکل دندان دارند. دلیل این فرآیند این است که مردم به اصطلاح “افسانه ها” در مورد خمیر دندان گوش می دهند.

باعث می شود تصمیمات خود را در مورد روش مراقبت از دندان های خود تغییر دهند. عدم امکان مراجعه به پزشک نیز دلیلی بر اعتقاد به قضاوت های نادرست است. خمیردندان ها جایگاهی جدی در زندگی افراد دارند.

زیرا هدف آنها از بین بردن پلاک از روی دندان ها است. دندانپزشک می تواند به شما در انتخاب خمیر دندان کمک کند. اساساً همه اسطوره ها فقط بر اساس کلیشه ها ساخته می شوند.

یعنی برخی عقاید که در ذهن مردم شکل گرفته است.نفس تازه نتیجه تمیزی دندان هاست. دندان های تمیز تنها با صافی مینای دندان مشخص می شوند. این را می توان به راحتی بررسی کرد.

فقط دندان های خود را روی آنها بکشید. تنفس به این عامل بستگی ندارد. ژل بهتر از خمیر دندان است. در واقع اینطور نیست. ژل، اگرچه دارای مزایای زیادی است، اما شامل اشباع دندان ها با عناصر معدنی است.

بنابراین پزشکان توصیه نمی کنند که خمیر و ژل را کنار بگذارید. مسواک زدن بعد از هر وعده غذایی کلید سلامتی است. این قضاوت بسیار اشتباه است، زیرا دقیقاً به دلیل تعامل مداوم مینای دندان با خمیر دندان و مسواک است که کیفیت آن کاهش می یابد.

علاوه بر این توصیه می شود مسواک را با دقت انتخاب کنید و سالی یک بار آن را عوض کنید و در بیشتر مواقع فقط با توصیه پزشک نیاز به مسواک زدن دارید.
خمیر سفید کننده برای دندان مضر است.

این یک حقیقت نسبی است، زیرا چنین گروهی از خمیرها فقط در صورت استفاده از آنالوگ های ارزان تر خطرناک هستند. اجزای آن مینای دندان را خراش می دهد. و محصولات گران تر به دندان آسیب نمی رسانند، بنابراین می توانید بدون ترس از آنها استفاده کنید.