آبمیوه‌گیری‌ها تفاله‌ها را در یک کلکتور جداگانه جمع‌آوری می‌کنند

داشتن یک سبک زندگی سالم برای بدن انسان مفید است. اگر گزینه های مصرف غذا سالم باشند، حفظ این سبک زندگی آسان می شود.

نوشیدن آبمیوه سالم می تواند کمک زیادی به شما کند. اما روند ساخت همان می تواند تلاش زیادی را ببرد. بنابراین استفاده از آبمیوه گیری برای همین می تواند به کاربر کمک کند.

کار با چنین دستگاهی نسبت به روش سنتی آب انار گیری برقی آب میوه گیری آسان و زمان کمتری دارد.

اما عوامل زیادی وجود دارد که قبل از خرید باید در نظر گرفته شود. علاوه بر آن، برندها و مدل های مختلف آبمیوه گیری وجود دارد.

بنابراین، بحث در مورد برخی از برندها، مدل های آرکوپال برتر آبمیوه گیری به همراه برخی از عواملی که قبل از خرید آبمیوه گیری باید در نظر داشته باشید، در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

نکاتی که قبل از خرید آبمیوه گیری باید بدانید: یک آبمیوه‌گیری با لوله تغذیه گسترده انتخاب کنید که بتواند میوه‌ها و سبزیجات کامل را در خود جای دهد.

اگر لوله کوچک باشد، زمان زیادی طول می کشد تا آنها را تاس کند و در لوله آب میوه جا شود. این به کاهش زمان آماده سازی کمک می کند.

چند سرعت: بهتر است مدلی را انتخاب کنید که دارای تنظیمات سرعت چندگانه باشد. سرعت پایین آباژور برای آبگیری میوه های نرم مناسب است.

و سرعت بالاتر برای محصولات غذایی سخت مانند هویج، چغندر، نارگیل و غیره مفید است. زیرا برای شکستن الیاف محصولات سخت به قدرت موتور بیشتری نیاز است.

خروج پالپ: آب میوه و سبزیجات قطعا بازی دخترانه فکری مقداری تفاله باقی مانده و مقداری پوست به شما می دهد. تعداد کمی از آبمیوه‌گیری‌ها، تفاله‌ها را در یک کلکتور جداگانه با اندازه‌های خاص برای آن جمع‌آوری می‌کنند یا در یک سبد داخلی جمع‌آوری می‌کنند.

سیستم بیرون راندن خمیر خارجی به شما کمک می‌کند تا به‌جای توقف دستگاه، باز کردن آن و خالی کردن سبد، به‌طور مداوم مقادیر زیادی آب میوه بگیرید.

  • منابع:
    1. Everything about Juicer machine: Tips to consider before buying
  • تبلیغات: 
    1. کشف تکه چوب ساخته شده کشتی نوح!!
    2. یک ماهی ورزشی محبوب که می تواند جانشین قزل آلای بومی شود
    3. با دوچرخه جریان الکتریکی را افزایش دهید!
    4. از بین بردن چروک های بدن با گلاب