راه های استفاده از سرکه در وعده های غذایی

پنج راه برای استفاده از سرکه در وعده های غذایی
قبل از غذا یک سس سالاد بر پایه سرکه میل کنید. اگر قصد دارید یک وعده غذایی غنی از کربوهیدرات داشته باشید، این ممکن است به ویژه مفید باشد.

یک مطالعه نشان داد که وقتی مردم 1 اونس سرکه سفید را با یک وعده غذایی نان حاوی 50 گرم کربوهیدرات مصرف می‌کردند، سطح گلوکز و انسولین بعد از غذا را کاهش می‌داد. (محققان نان را در سرکه خیس کردند تا مصرف آن را توزیع کنند، اما این ممکن است خوشمزه ترین راه نباشد.)

مطالعه دیگری روی افراد سالم نشان داد که خوردن 100 گرم (تقریبا یک و نیم فنجان) کاهو خرد شده با روغن زیتون و سرکه و قیمت سرکه سیب طبیعی در اصفهان قبل از مصرف 50 گرم کربوهیدرات نان سفید، قند خون را به میزان قابل توجهی در مقایسه با کسانی که به همان میزان سالاد می خوردند، کاهش داد. با روغن زیتون اما بدون سرکه.

جالب توجه است که نویسندگان مطالعه گروه سرکه را با گروه دوم سرکه مقایسه کردند که در آن بی کربنات سدیم را به سرکه برای خنثی کردن PH آن اضافه کردند.

دانشمندان دریافتند که سرکه خنثی شده بر قند خون تأثیر نمی گذارد و این نشان می دهد که ماهیت اسیدی سرکه نقش مهمی در توانایی آن در تعدیل قند خون دارد.

سرکه را روی سبزیجات بخارپز یا برشته بریزید. به نظر می رسد حتی مقدار کمی سرکه و قیمت سرکه یک و یک مصرف شده همراه با وعده های غذایی می تواند به کنترل قند خون نیز کمک کند.

  • منابع:
    1. ?Does vinegar really lower blood sugar
  • تبلیغات: 
    1. کاهش اشتها با استفاده از آویشن
    2. سقف کشسانی که در زمان وقوع حوادث آلارم می نوازد!
    3. استفاده از براده طلا در کاشی و سرامیک!
    4. نتایج هیجان انگیزی که نوعی صابون بر روی هوش انسان دارد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.